14 lipca 2014

Sally Hansen Insta-Dri

Zachwycona relacjami i opiniami na wielu blogach i vlogach też postanowiłam go wypróbować.
Mowa tu o produkcie Sally Hansen Insta-Dri. Jest to top coat, który aplikujemy na "mokry" jeszcze lakier. Ma on za zadanie przyspieszyć jego wyschnięcie w kilka sekund. Dodatkowo produkt ma dodawać połysku naszym paznokciom.

Dostępność:
Rossmann, drogerie internetowe

Cena:
W zależności od sklepu, od 14-25 zł, ja swój zakupiłam na stronie internetowej www.ezebra.pl. Kosztował 14,45 zł

Opakowanie:
Przezroczysta buteleczka w kartonowym opakowaniu

Pojemność:
13,3 ml

Zapach:
Standardowo, jak lakier do paznokci

Konsystencja:
dosyć gęsta

Moja opinia:
Użyłam tego produktu już kilkanaście razy i muszę przyznać, że spisuje się świetnie. Lakier bardzo szybko wysycha, dodatkowo jest utwardzony. Nie ma mowy o żadnych odgnieceniach. Wielkim atutem jest to, że ładnie nabłyszcza płytkę dając wrażenie żelowych paznokci. Kolejnym dużym plusem jest to, że przedłuża trwałość lakier, w moim przypadku nawet do 8 dni, w zależności od lakieru.
Dzięki przezroczystej buteleczce mamy możliwość kontrolowania zużycia produktu. Pędzelek jest średnio szeroki, dzięki temu bardzo dobrze się sprawdza przy mojej wąskiej płytce. Pojemność jest bardzo duża jak na top coat, boje się że z biegiem czasu zacznie gęstnieć i nie będę w stanie zużyć go do końca. 

Z czystym sercem polecam ten produkt, naprawdę ułatwia życie :)

3 komentarze:

  1. Bardzo dobra recenzja!! Ja używam Essie Good To Go jest super,tego jeszcze nie miałam pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś go spróbuje, pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie używalam, ale spróbuję, dzięki i za informacje, pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń