5 lipca 2014

Podkład idealny

Dziś chciałabym Wam przedstawić mój absolutny HIT wśród podkładów.
Mowa o podkładzie matująco-kryjącym z serii PERFECT MATT & COVER marki BioDermic.
 Jest on przeznaczony do cery mieszanej, tłustej i normalnej.



Na początku warto wspomnieć, że moja cera jest mieszana w kierunku tłustej, przez co nie obce mi są wypryski i świecenie. I właśnie z tym radzi sobie genialnie. Krycie i mat to to czego potrzebuje moja twarz do idealnego wyglądu. 

Dostępność:
Do nabycia na stronie internetowej producenta: www.sklep.biodermic.pl

Cena:
19,99 zł.

Opakowanie:

Produkt przychodzi do nas w ekskluzywnym i stylowym kartoniku, co dodatkowo cieszy oko. Sama buteleczka, z pompką również jest elegancka, z wykończeniami w kolorze złotym. Opakowanie typu airless.

Pojemność:
Buteleczka standardowo o pojemności 30 ml.

Zapach:
Dosyć mocno wyczuwalny, jednak delikatny i kremowy.

Konsystencja:
Gęsta i zbita.

Odcień:
Mój jest o numerze 3 i jest to pośredni odcień serii, tonacja w kierunku chłodnej.

Opis producenta:

Moja opinia:
Produkt sam w sobie jest kryjący, jednak w czasie gdy moja skóra jest w gorszym stanie do pełnego krycia niezbędne jest użycie korektora. Fluid jest średnio matujący, jednak po przypudrowaniu mam spokój na jakieś 4-5 godzin, co w przypadku mojej przetłuszczającej się cery to nie lada wyczyn.
Odcień idealnie dopasowuje się do mojego koloru skóry, zawiera w sobie żółty pigment dzięki czemu bardzo ładnie wyrównuje jej koloryt. Najbardziej naturalny wygląd uzyskałam nakładając go podróbką beauty blendera lub palcami, a następnie dociskając do gąbeczką. 


Producent zapewnia nas, ze produkt utrzymuje się przez 16 godzin. Jednak wątpię czy jakikolwiek produkt tego typu jest w stanie utrzymać mat i krycie bez poprawek na cerze tłustej aż tyle czasu. Kolejne do czego mogłabym się przyczepić to długotrwałe zmatowienie i znakomita ochrona przed wpływem czynników zewnętrznych. Biorąc pod uwagę fakt, że produkt ten nie posiada filtru chroniącego przed promieniami słonecznymi nie zaliczyłabym go do zabezpieczających "znakomicie". Nie stanowi to dla mnie jednak dużego problemu, gdyż na co dzień używam kremu z SPF 50, więc jestem dobrze zabezpieczona :).

Uważam, że jak za tak dobry produkt cena jest bardzooo korzystna. Przetestowałam wiele podkładów, zarówno z tej grupy cenowej, jak i tych z wyższej półki i wśród nich nie znalazłam tak rewelacyjnego produktu jak ten. Kończę już 3 opakowanie, kolejne czeka już w zapasach. :)

Z czystym sumieniem mogę polecić ten produkt osobom z cerą przetłuszczającą się, które mają problem z niedoskonałościami i przebarwieniami

Plusy:
+opakowanie typu airless, dzięki czemu aplikacja jest higieniczna, wygodna i ekonomiczna
+cena
+wydajność
+ujednolicenie kolorytu
+brak efektu maski
+naturalny wygląd
+krycie

Minusy:
-dostępność (tylko online)
-brak SPF
-średni stopień matowienia

Bardzo dziękuję za uwagę i zachęcam do komentowania :)
Pozdrawiam P.


4 komentarze:

  1. Ciekawa i rzetelna recenzja, będę zagladać

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki talent ;) będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczowo i ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ekskluzywnie :D Na pierwszy rzut oka myślałam, że będzie bardzo drogi... A tu takie zdziwienie , gdy ujrzałam cenę :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń