2 lipca 2014

Słowem Wstępu

(TAK!) to się zaczęło :)

Kosmetykami interesuję się już od kilku lat. Blogi urodowe, modowe, makijażowe i lifestylowe czytam od trzech lat. Pomysł o założeniu swojego narodził się we mnie już kilka miesięcy temu. Jednak dopiero teraz odważyłam się "to" zrobić. Chciałabym, aby ta strona była dla mnie czymś w rodzaju pamiętnika, gdzie mogłabym podzielić się z Wami moimi pasjami, recenzjami kosmetyków, zdjęciami z wyjazdów i wszystkim tym co warte jest uwagi.

Chciałabym przywitać wszystkich, którzy celowo, przypadkowo, przejazdem lub przelotem tu trafili :). Będzie mi bardzo miło jeśli zdecydujecie się zostać ze mną na dłużej. Jako że jest to mój "blogerski" debiut będę bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki dotyczące prowadzenia bloga, Wasze odwiedziny i pozostawiane komentarze będą dodatkową motywacją.

Dziękuję za uwagę i zapraszam po więcej :)
Pozdrawiam P.


3 komentarze:

  1. Fajnie, daje okejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, napewno będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i super blog, czekam na cd

    OdpowiedzUsuń