15 lipca 2014

Herbalife Soothing Gel- aloesowy żel kojący

Na dziś totalny ulubieniec! :)

Moje cudo to żel kojący marki Herbalife z serii Herbal Aloe.
Kiedyś gdzieś w internecie natknęłam się na informacje dotyczące działania aloesu.
Miał on odżywiać i nawilżać suchą skórę, a dodatkowo łagodzić podrażnienia i co najważniejsze polecany jest do skóry trądzikowej, gdyż pomaga w walce z niedoskonałościami. I właśnie na tym mi najbardziej zależało, więc zaczęłam poszukiwania :).

W internecie jest bardzo duży wybór tego typu produktów, mi zależało na tym, aby miał jak najbardziej naturalny skład i największą ilość wyciągu z aloesu. Analizując skład wybrałam tez z Herbalife.




Dostępność:
Sklepy internetowe, ja swój zakupiłam na stronie www.produktywellness.pl

Cena:
37 zł

Opakowanie:
Plastikowa tubka, zamknięcie typu "klik"

Pojemność:
200 ml

Zapach:
Lekko wyczuwalny, delikatny

Konsystencja:
Gęsta, żelowa

Skład:


Obietnica producenta ze strony www.produktywellness.pl
Twoje korzyści:
- pozostawia skórę gładszą i bardziej delikatną
- wzbogacony Aloe Vera i odżywiającymi ekstraktami roślinnymi, które nawilżają i przynoszą skórze ulgę
- bezzapachowa formuła

Moja opinia:
Jak już wcześniej wspomniałam, kupiłam ten produkt z nadzieją, że pomoże mi w mojej walce z trądzikiem. Okazało się, że było to strzał w dziesiątkę! :)
Żel bardzo ładnie łagodzi podrażnienia i nawilża. Stosuję go 2 razy w tygodniu jako maseczkę na całą twarz, a kiedy wyskoczą mi jakieś wypryski nakładam go punktowo grubą warstwą. Powoduje to, że zmiany zmiany ropne i grudki szybciej znikają. Ponadto delikatnie rozjaśnia przebarwienia, zaczerwienienia i wyrównuje koloryt skóry. Dzięki temu twarz wygląda na zdrową i wypoczętą. Nadaje się również na suche miejsca jak łokcie czy kolana. Kilka tygodni temu przesadziłam z opalaniem i się zaczęło..ból pleców i pieczenie ud. Nie miałam aktualnie żadnego produktu stricte po opalaniu, więc postanowiłam użyć tego żelu. Wsadziłam go na kilka minut do lodówki, następnie wysmarowałam całe ciało. Poczułam natychmiastową ulgę i ukojenie. Dzięki temu uniknęłam łuszczenia się i zejścia skóry.
Nie spotkałam się jeszcze z tak wielofunkcyjnym produktem. Dlatego chciałam go Wam polecić, szczególnie teraz latem, kiedy przesadzić ze słońcem jest bardzo łatwo;) 

Jeżeli znacie jakieś inne produkty tego typu to piszcie w komentarzach :)
Dzięki i pozdrawiam!
P.




4 komentarze:

  1. Nic dodac, nic ujac, dobra recenzja i swietny zel, uzywam i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go , recenzja bardzo zachęcająca :) Ale cena jest dość wysoka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysoka, ale moim zdaniem produkt wart swojej ceny, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. ja również go polecam jest dobry na poparzenia, rany, czy podrażnienia skóry. Mój znajomy stosował ten żel na oparzenie 2 stopnia i naprawdę mu pomogło:)

    OdpowiedzUsuń